Emilia-Dagen

skrev att jag skulle chilla idag.. men det blev inte riktigt så ;)) körde lite "frihetsdressyr" med Prize eller vad vi ska kalla det ;) men det gick inte bra xD så tillslut gav jag upp och red barbacka istället :) det gick betydligt bättre! men det gick inte jätte bra när vi kom till galoppen.. hon ville inte stanna xD
 
sen kom mormor och morfar  för att käka lite med oss :) blev paj och vitlöksbröd :) super gott! i entligen hatar jag paj men jag fick en special med bara kyckling xD
 
nu är klockan kvart i 1.. har blivit sena kvällar nu på lovet.. vill inte att det ska ta slut! ;))
 
usch har ont i huvudet! har haft det hela kvällen.. hoppas inte att jag håller på att bli sjuk! :(
 
men ni får ha det så bra så hörs vi!
 
puss och kram skumbanan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0