Emilia-Hej igen

Nu var det jävligt länge sedan jag bloggade.. jag vet.. men alltså ni kanske inte tror mig längre.. men min dator har fuckat hela tiden.. det har verkligen inte gått.. men nu har jag en ny dator :D så nu finns det inte ursäkter! nu jävlar ska det bloggas!! :)
Som sagt har en helt ny dator :) fyller ju år idag så :)) grattis till mig själv! xD och dessutom så är det ju julafton idag :D (ja jag fyller år på julafton..) men aja.. datorn är skit bra! den är från Sony och är en VIAO? haha! den är typ vit ;)
"men Emilia, vad har du fått i födelsedags present då?"
jo det ska jag säga er! jag fick:
¤Datorn som sagt
¤Nån grej som man har datorn på när man har den i knät
¤2 presentkort på H&M, 500:- på varje = 1000:- :)
¤Justin Bieber handduk
¤Kudde
¤1 schabrak
¤lindor
¤en mascara
¤2 kajaler
¤hårspray
¤en film: Rida Terräng
¤2 halsband
¤ett mobilskal
¤påslakarn sätt med One Direction
¤The body shop body butter
¤500 spen
¤paradis ask
¤choklad ;)
¤halsbands hållar grejs ;)
¤parfym: Ulric de varens Musk ;))
¤4 par örhängen
 
Det var allt ;)) men aa jag blir ju tonåring så det är ju lite mer speciellt kanske :)
"Men Emilia, julklappar då?"
Jo, då fick jag:
¤1 schabrak
¤lindor
¤ett täcke (till hästar)
¤ett present kort på Lindex 500:-
¤ett till presentkort på H&M 450:- så nu har jag 1450:- på H&M :D
¤ett paket med Justin Biebers Girlfriend parfym och body lotion
¤Fram och bak skydd till Prize
¤Escada Cherry In The Air
¤Just Dance 2014 till Wii
¤nått golf-spel till Wii
¤en tidning ;)
¤"Touch gloves" vantar
¤bokmärke
¤2 böcker
¤sudd
¤3 par "pippistrumpor"
¤Bogskydd till Kiara och Prize (behövdes!)
¤en miniräknare
¤"Absolute Music 74" (skiva)
¤one directions Midnight Memories
¤en stallbok
¤2 st "hur många kramar finns det i världen"
¤typ ett present kort på "babyliss curl secret" (se bild nedan)
¤få gå på ett fälttävlands läger i sommar :D
 
det var allt :) Tack så jätte jätte mycket för ALLT!!! super nöjd!
Och nej jag skrev inte det här för att skryta!
 
En annan andledning till att jag inte har bloggat är att jag var varit rent ut sagt skit ledsen.. :( grät så mycket så att jag t.o.m fick gå hem från skolan en dag.. om ni vill veta varför, om ni inte redan vet, så får ni kika: emiliathebesst
 
men aa nu ska vi vara glada för julafton är ju faktist inte över en! ;)
 
Och eftersom att jag har 600:-, 1450:- i presentkort på H&M och 500:- på Lindex så säger jag bara: Mellandagsrean här kommer jag! ;D
 
 
 
 
 
det står
"en babyliss curl secret önskade du...
 tyvärr gjorde även  många andra de..
 så många så att det tog slut i hela sverige :o(
 
 se detta som ett presentkort på en babyliss curl secret :o)
 När dom komemr in i lager under Januari så köer vi en till dig :o)
 
 God jul Emilia
 önskar mormor och morfar"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0