Emilia-Shopping i norrköping

 
 
 
 
 
 
 
var ju i Norrköping idag och fyndade lite :)
 
Lindex:
 
saltvatten spray för 89.90 kr
ögonfrans serum för 89.90 kr
 
sen köpte jag en grå trekvarts ärmad tröja som det står paris på. dock har jag inte bild men den kostade 149.90 kr
 
H&M:
 
super snygg (enligt mig) klänning på rea. först 249 kr nu 100kr! :)
 
en exakt lika dan fast mörk blå för samma pris :)
 
 
en skiiit snygg jeans väst!! 249kr men fett värt det! älskar den! :D
 
ett 2-pack halsband. 49.90kr. köpte det bara för "hope" halsbandet ;) tror det kommer passa bra till den röda klänningen.
 
 
En parfym från märket La River i deras Style serie :) parfymen heter "Lovely.." luktar as gott! 39.90kr
Big Eye mascaran från Maybelline new york. 149kr
 
 
blev super nöjd med allt! men blev lite extra nöjd med jeans västen ;)
 
nu ska jag kolla på lite youtube klipp och sedan spela just dance 2014 :)
 
blir inte uppe så sent ikväll för jag och Alice  var uppe till kl.4 och var tvungna att gå upp halv 9...
 
puss och kram skumbanan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0