Emilia-Tjena!

idag är det juldagen.
idag ska jag typ slappa och pröva alla saker jag har fått och så. ska iallafalll spela just dance 2014 :) och lyssna på one direction ;)
 
igår kväll hade jag och min kompis Hilda en tävling och vem som kunde vara uppe längst.. JAG VANN! vi började tävlingen typ kl.2 och vi hade super flum men både höll typ på att somna hela tiden xD men jag vam för helt plötsligt så slutade hon att svara.. jag var uppe till 3! okej det kanske inte är så mycket men endå!
och idag så sov jag till halv 12 för sen kom min syrra och väckte mig.. ;) nu är klockan 5 i 12 så det känns ganska onödigt att gå ner och äta frukost eftersom att vi ska äta lunch snart xD
 
vad ska ni göra idag då?
 
puss och kram skumbanan :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0