Emelie - heeej!!

Jag har börjat blivit förkyld nu, tack mamma och pappa! Men det är inte så farligt än så länge att det är lungt. Just nu sitter jag och väntar på att matten ska börja, tittar faktiskt på The O.C. 
Igår så tränade ju jag och det gick helt okej. Scott bet tag i bettet men jag håller på att testa ett annat bett imellan och jag tror det dessutom var rätt halt som gjorde att han spände sig. Nicklas sa även att Scott kan ha träningsvärk eftersom han är såpass känslig! Så idag så ska jag jogga honom ute i skogen. Om inte någon kan hämta mig däremot kommer jag hem halv fyra(!) Men annars ska jag även jogga ut Skip i skogen med graman.
 
Finaste Scott på dressyren!
 
I söndags så red jag även Skip som jag inte har berättat om men jag hoppade lite stärkande arbete. 
Jag hade denna övning. cavaletti- 2/1,5m-bom-2/1,5m-cavaletti-2/1,5bom-2/1,5-cavaletti.
 
Först hade jag 2 meter men sen så ändrade jag till 1,5 och då fick han jobba upp sig mera och bli kvickare. Han jobbade faktiskt riktigt bra. Sedan så travade jag av han och skritt jobbade han med att han skulle slappna ab rejält vilket han gjorde!!! Däremot måste jag jobba mycket med han så han stärker sig.
 
Men nu börjar matten, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0