Emelie - hemma och sjuk

Dagen idag i skolan var jättebra! Taggar nu om till imorgon genom att plugga lite företagsekonomi. VI har nämligen ett prov på fredag jag helst inte skulle vilja missa. Scott och Skip rids ev idag då jag är sjuk, tråkigt men sant. Sover mest nu efter skolan för min sjukdom ska försvinna så fort som möjligt. Har ni läst dressyrmupparnas inlägg om att sälja sin ponny? Om inte läs det här! Jag tycker det beskriver så jag känner med Scott. Det var helt otroligt att jag kunde sälja Korre, men det var nog för att till de som vi sålde han till har han det bäst! :)
 
Tittar just nu på Harry Potthead 3, fången från askaban i väntan på maten, den är så coolt den där hippogriffen. Give me one daddy! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0