Emelie - nöjd, men inte lika nöjd längre

Hej, vid halv tre så slutar jag. Jag sitter just nu och håller på att svettas ihjäl, jag dööööör!! Men iallafall så ska jag ta trebussen hem och äta, när jag gjort det ska jag rida med Jossa :) Ska rida Scott och hon Skip. Vi får nog se hur det går då jag gick ner i ett djup dike (halvt) med Scott förra gången. Han var nere med bakbenen i diken. Men jag skyller på att det var för mörk, förstår ni nu varför jag inte vill rida ut själv? ;) ( skämt åtsido)
 
Något väldigt viktigt nu när man rider är reflexer, glöm inte de nu för då kommer nni att bli skjutna av jägarna och påkörda av bilarna! Jag har även inte tid för alla era begravningar då :(
Men glöm inte reflexer när ni rider ut, vi hörs! :*
 
Såhär red vi tre ut sist,
från vänster till höger, övre raden  Emelie
 
från vänster till höger,nedre raden  Skip - Scott
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca&Mathias

Låter som en fullspäckad dag & vilken fin bild! Ha en fortsatt fin Torsdag! :)

Svar: Den vart riktig fullspäckad! :D
None None

2013-11-21 @ 14:03:35
URL: http://twoplusone.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0