Emelie - piiip

Hej, jag glömde att blogga igår men jag gjorde inte så mycket. EN sak som var intressant, det var en seire som heter Blacklist som går på tvn. Den är så jäkla bra att jag smådör. SE på den!! 
Just nu så har vi lunch vilket är skönt, snart så har vi prov i företagsekonomi som jag dessutom inte pluggade på igår :( Så det känns lite surt. Menmen, idag så ska jag försöka rida. De har haft vila denna vecka då jag har varit sjuk. Men vi hörs sen.
 
Juste igår så blev en av våra hönor tagna av en rovfågel :( Förra veckan rök även en av Anna-Karin, den gulligaste av de. Snacka om jag är sur nu!! Men iallafall så igår när vi skulle lägga oss så var Festis ute någon stans och kom inte när vi ropade men då så ropade jag piip piiip som kycklingarna vi har inne så kom hon! Hur sött är inte det?!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0