Emelie - tog en paus

Hej, jag tog en paus härifrån igår.Jag gjorde lite annat, jag red blandannat ut på Skip vilket gick jättebra!
Jag red ut i en timme och fyrtio minuter, han fick jobba ordentligt vilket gör att han borde vara öm idag ;) Som grädde på moset så ska han eventuellt gymnastik hoppas :) Men det blir om Nicklas inte drar ut på tiden. Tränar somsagt för Nicklas idag med Scott och min grupp börjar klockan 17.45 och håller på i fyrtifem minuter så det blir nog lagom att rida Skip efter. 
Kom på nu i skrivande stund att jag glömde plocka undan i stallet igår eftersom när jag skulle ta in hästarna så hade min bror redan gjort de. Jag tror han tog in de tidigare än vanligt ;)
Jag hade tänk att eventuellt rida ut såhär på tisdag, det kommer nog gå bra :)
Men nu ska jag se på film och inte underhålla er längre, hejdå.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har du för plan att jobba med när du blir äldre?

2013-11-18 @ 12:52:47
Postat av: Anonym

Hur står det till med dig denna fula och dystra dag. Vad ska du göra idag på träningen ??

Svar: Det känns bra, vad jag ska göra på träningen idag Jennifer vet jag inte. Det bestämmer Nicklas! kram
None None

2013-11-18 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0