Emelie - träningen igår

Hej, igår tränade jag med Scott. Han hade fått tillbaka kvickheten och den högre formen men är fortfarande dåligt på att bromsa ibland. Han svängde faktiskt riktigt bra! Däremot när det blev högre blev jag nervös och han stannade på en oxer och på ett räcke, då vart jag jätte ledsen men nu i efterhand vet jag hur jag ska rida så det var väl endå posetivt att jag tog ut något av det. Jag kan säga såhär att INGEN (hopp)tränare jag har haft har varit så här jäkla bra!!! Jag älskar Nicklas träningarna och vill träna flera gånger i veckan, det känns som jag  kan hoppa för han imorgon, så kul är det :D
Så himla nöjd över pollen fast jag blev ledsen, men så kan det gå. Var ju trots allt första dagen i skolan på länge så jag var väl gryyymt trött dessutom ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0