Emilia-(här ska det stå en rubrik)

Tjabba!
min mobil var på lagning i fredags då den inte gick att ladda.. tyvärr så var det tvunga att nollställa den.. så alla bilder och  alla appar sa bara tack och adjö.. så aa..
 
igår red jag för Niklas vilket gick helt okej. Båda pollarna blev helt plötsligt "super women" haha nej men dom var suuuuuuper pigga! vilket ioförsig är bra xD
 
var även på min fösta grönt kort kurs igår kväll i Hulta :) 8-9 kvar :) känndes som att jag förstog allt och så. Hoppas hoppas verkligen att jag klarar det! annars blir det ju inga tävlingar 2014! :O
 
ska snart dra ut och rida pollarna. blir på banan men vet inte vad jag ska hitta på. är lektion för morshan så får väll se ;)
 
Vad tycker ni om designen då?? super duper fin om ni frågar mig!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta mer om Irish Suprize :D ålder, mkh, ras, vad hon har gjort, vad ni ska göra med henne, är hon din? beskriv en massa nu, med bilder såklart!

Svar: Hon håller på och skriver på ditt inlägg! :)
None None

2013-11-15 @ 20:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0