Emelie - bästa hästen som ni aldrig kommer att få!

Jag hoppade Skip igår och han var bäst!! Träffade på Clara och hoppade lite när hon red och sen gick hon och en annan tjej kom så då hoppade jag lite till och sen en bana! 
HAN VAR HUR FIN SOM HELST! Han blev så taggad att jag var tvungen att sitta kvar och få honom att vänta, haha. När jag bromsade så bara skakade han på huvudet för att det var så kul! 
Här är banan. Nu ska jag berätta den.
1. Den svarta strecket
Ett plank som var svart/vitt rutigt
 
2. Orange bommen
En duk som var orange/svart
 
3. Gröna bommen
Ett grön/vitt räcke
 
4. Två gula bommar
En gul oxer
 
5. Lila bom
Lila räcke
 
6. Brun bom
Ett plank som är som vanliga träskivor
 
7. Två blåa bommar
En en blå oxer med grind
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0