Emelie - Godmorgon!! :D

TJA! (hehe) Jag är nu i skolan och är som en zoombiie, ni skulle bara se mig!!.. Jag har ont i rumpan och i armen, haha men jag tror att jag överlever dagen!
 
Vid nio så vankas det spanska, där har vi glosor så liite nervös va!! sen är det lunch(stor håltimme<3) och sen är det privat juridik samt psykologi! Vid halv två ska jag även till tandläkaren! 
Ikväll så är det även hoppträning, jag är gryymt taggad! Scott var så fin igår, Skip skulle jag vilja hoppa i veckan igen för att ha typ bom-räcke-bom och kryss-kryss-kryss så han får jobba lite grann! Har ni tips på övningar där hästarna får jobba rejält?
 
Vi hörs senare amigos, för nu ska jag träna på spanskan en gång till och se på PLL! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0