Emelie - Helg nu!

Det har faktiskt varit helg hela helgen! nu ska det pluggas spanska om jag fattar den! ;)
 
Idag så har jag haft fullt upp. Imorse så vaknade jag klockan sju för att ta ut hästarna och fixa stallet. Det gick bra och vid kvart över åtta var jag klar. 
Vid klockan tio så började jag skritta fram Skip för jag skulle rida på banan, när jag kom fram så började jag ha bommar och trava över dem. Efter det så hoppade jag kryss och låga räcken+två oxrar vilket gick sådär. Jag ville hoppa en lung och fin runda men det fick jag aldrig knappt till det. Den sista rundan vart nästan bäst. Menmen.. Nästa gång så ska jag hoppa med hackamore, så hoppas jag det känns bättre!
 
 
 
Sen så fikade vi, sen tog vi transporten och åkte hem till Fanny. Där red jag ut med Fanny och Gorby och då gick det jätte bra! Sen så fick jag rida igenom programmet(L:b1) på deras bana, det var andra gången jag red programmet! Jag vet att vi måste träna mycket, däremot tyckte jag att det gick bra för att vara andra gången. Jag fick endel små missar, dock fick jag en riktig stor miss då Scott började byta galopp i ena längningen, haha. Red om den sen och det vart mycket bättre. Nöjd med han, han har blivit så fin! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0