Emilia-Bildbomb med "gammla" bilder

Kiara 90cm
 
nått år sen.. fy fan min sits där asså xD Bellen 80cm
 
kiara 90cm
 
Jag och en shettis som heter Manne 60cm. Bara flyger över xD
 
kiara 90cm
 
Allra första gången jag red kiara hemma! fan vad tiden har gått fort! köpte henne 16 april 2012.. ett år och 6 månader sen.. alltså kolla manen på denna bild! vet inte om jag ska skratta eller gråta! haha nej men gud vad jag tycker att hon var snygg på denna bild! (manen) men tycker nog faktist att hon är snyggare i kort man.. ;)
vi har hunnit med så mycket på ett och ett halvt år! tävlat massor! hoppat banor på 1m! hoppat 1.10 ( ett hinder) visst ni som hoppar 1.30 kanske inte tycker att det är högt..! men för oss är det de!
Kiara såldes ju som problemponny.. och gud vad vi har utveklats tsm! jag har lärt mig enormt mycket av kiara! har blivit säkrare och mindre rädd! ( var inte rädd innan.. men tror ni fattar)
Vi har flygit över 90 och 1m  banor och tvärnitat på 70.. vi har vägrat ut oss på första hindret, och placerat oss! men endå så har vi gjort denna resa tillsammans! ibland har vi varit super tajta och allt har gått toppen bra! och ibland har man lust att bara hoppa av, lämna henne där man är och åka hem!
vi har tagit oss igenom allt det är tilsammans!
Gud vad jag älskar dig min ängel<3 min prinsessa<3 mitt allt<3 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0