Emilia-Nu jävlar!

Nu kommer jag antagligen kunna blogga igen! :D eller ja, om du läser detta inlägg nu så har det laddats upp, och det innebär att det funkar! :D
 
Sitter i korridoren i skolan och väntar på att alla andra ska komma.. Vi börjar halv 9 men min buss kommer hit kl.8 så får sitta forever alone ett tag.. ;) 
 
första lektionen: Mentorstid
 
idag ska jag nog inte göra så mycke.. Tror att jag ska typ rida ut på pollarna eller nått ;)
 
 
 idag ska vi bada med skolan.. Fuck my life! Och i onsdags bowla vi, gick bajs dåligt! fick inte en enda spärr lr
 
en enda strike! (stavning) 
 
nej men nu ska jag på lektion.. 
Slänger in en bild oxå så hörs vi! (Y)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0