Emilia-Tjabba tjena!

Min dator funkar iden! :D ÖVERLYCKLIG!! så nu kommer bloggandet komma igång på riktigt!<3
 
Red båda pollarna igår (lördag) vilket gick sketa bra! det var typ hopp dressyr xD
 
idag red jag ut på Prize för första gången! det gick as bra, men hon testade mig lite i början.. men på slutet gick det as bra!
Kiara fick vila idag eftersom att detta blir hennes tuffa vecka.
måndag: hoppträning för Niklas
tisdag: hoppträning för Arnold
Onsdag: dressyrträning för Evelina
Torsdag: vila
Fredag: vila eller skritt i skogen
Lördag: dressyrträning för Evelina
Söndag: dressyrtävling
 
Kiara går på allt som står, Prize hoppar över träningen för Arnold men går på allt annat.
 
nu ska jag spela monopol with my family och ha det mysigt xD
 
Hörs!
 
min fina prinsessa<3 80-90cm
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0