Emelie - äntligen!

Hej allesammans! Emelie är här! :D 
Jag är Emelie och jag är Emilias bloggpartner, vi skapade ju denna blogg nyss men vi har faktiskt haft en blogg tillsammans förut. Men iallafall.. Vi kommer få en snygg och fräsch design av en begåvad designer, hon kommer göra den till den bästa ;) Så det känns lovande så vi får en snygg design vilket är mycket basic i en blogg och det gör att många vill stanna. 
Info om mig vill ni säkert veta, ni kan få lite kortfattad info just nu. 
Jag heter Emelie och är 16år och går första året i gymnasiet på linden och linjen ekonomi. Jag bor en bit utanför katrineholm så det blir mycket resande. 
Jag har en häst och en ponny, hästen heter Skip och ponnyn heter Scott. Bilder och filmer och mera info om de kommer ni få allt under bloggens gång så jag inte matar er med info nu och ni fattar ingenting. 
Men orkar ni inte vänta? Skicka in en komentar då så ska vi göra det bästa av oss och svara!
 
Om ni vill veta vad som hände idag så är det bara att fortsätta läsa för här kommer det!
Det började bra med att imorse så startade inte moppen IGEN! :( Men då kom mamma ut och hjälpte mig och så startade den, jag blir så arg på moppen när den dampar ibland, usch! sen åkte jag ju till skolan och jag kom dit 8.29 och då hade vi redan börjat men det löste sig rätt bra vilket var väldigt skönt. 
Vi hade endast fyra, tre och en halv lektion idag så det är skönt. Däremot har jag egentligen lite läxor att göra nu, men jag ORKAR inte :(( Dessutom så tänkte jag rida men då skulle några andra rida men då skrev ena vi fem! att hon inte kunde komma och då red jag endå inte och ni fattar ingenting men det var störande iallafall ;)
 
Nu ska jag plugga eller titta på film, det lutar mot att göra båda. Vi får se, puss :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0