Emelie - God mooorgon

God morgon, vad händer idag? det är ju äntligen fredag! Jag är supertrött just nu men det kommer gå över tills måndag, hoppas jag.. 
Igårkväll så pluggade(!) jag faktiskt rätt mycket och nu har jag lite kvar till helgen, ikväll så kommer jag rida. Scott ska mjukas upp och Skip ska ridas ut rätt ut i skogen. Skip har förtillfället bara en period där vi ska försöka och testa att bygga ryggmuskler, ni tänker haha.. Lätt! men han är svår som fasen att bygga muskler på. DE NI! 
Ihelgen så kommer jag hänga med Emilia och det kommer att vara kul, men just nu måste jag försöka ta mig igenom fyra lektioner. Matte, svenska, samhällskunskap och engelska. Inte de roligaste ämnena men jag tror jag klarar mig, har ju min bästa vän aka datorn. ;) Nä, man jag har någon och hänga med iallafall ;)
 
Ska vi höras i eftermiddag eller ikväll? Vi ses tjao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0