Emelie - lättirriterad!!

Fuck my life and my wet pants!! Ibland så blir jag så himla sur och grinig (humörsvängningar.?) Det började med att en sadel som jag sålde inte passade och de pengarna jag fick skulle betala min 1D biljett på konserten!! Så då får mamma lägga ut så länge. åhh!!
Sen så har jag ingen sovmorgon, men det är skönt för då kan jag passa på att se på film och sånt på håltimmen vilket passar utmärk så slipper jag göra det hemma! MEN nu var det så att imorse på bussen så valde jag ett säte och det var blött.. och då bytte jag till det brevid och det var också blött.. sen kände jag att det var ingen ide att byta för jag var redan dygnsur i rumpan!!
Kom även till skolan i tron att börja 8.30 men vi börjar 8.55.. ÅHH! Jag slutar även 15.20 idag och då måste jag ta fyra bussen vilket gör att jag kommer hem halv fem men jag måste äta+fixa hästen och åka till fem.. Så jag har det lagom stressigt va?!
 
Nu förstår ni att jag är irriterad va? 
Jag vaknade imorse och tog ut hästarna, det var skönt. Däremot vart skottkärran full innan jag blev klar med att mocka, jag kommer gå upp halv sju och hålla på med hästarna till sju och från sju till halv åtta ska jag duscha och äta frukost :)
 
Men vi hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0