Emelie - regnet öser ner utanför fönstret

Jag idag..
Jag är så himla trött och försov mig imorse! Idag så hade jag tänkt rida båda hästarna så vi får se hur det blir med det eller om bara skips rids. Scott behöver nog också mjukas upp.
Igår när jag skulle gå och lägga mig så glömde jag lägga både datorn och mobilen på laddning så nu sitter jag här i skolan och laddar både mobil och dator på lektionen. Hur stört är inte det?! Menmen.. 
 
JAG HAR SKRVIT EN LÅT TILL DIG ELISE!
 

HEJ ELISE, HEJ HÄR KOMMER JAG

FÖR JAG SA HEJ ELISE, JAG SITTER PÅ EN PLAN

FÖR JAG KOMMER TILL BULGARIEN IDAAG

 

JAG TÄNKER PÅ DIG VARJE DAG OCH UNDRAR HUR DU MÅR

DINA BRUNA ÖGON OCH DIN LÅNGA MÖRKA HÅR 

JAG LÄNTAR EFTER DIG ,VILL DU BLI MIN TJEJ

 

FÖR JAG SA HEJ ELISE, HEJ HÄR KOMMER JAG!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0