Emelie- Trötter

Så himla trött jag är... Legat nere med bloggningen med dessutom, men nu tar jag nytt tag. Hoppas ni har haft en bra helg, ska jag sammanfatta min?
 
Lördag: Då tävlade jag i Åby med Scott. Han var jätte duktig och vi visade framsteg så jag är nöjd!
 
I söndags så gick jag upp sju, tog ut hästarna och fixade stallet med mamma. Sen släppte vi även ut hönsen så de hade det bra. Efter de hämtade vi hösilage hos en gård som är jättebra!! Rekomenderar er att åka dit men jag berättar inte vart det är ;) Sen åkte vi hem åt frukost. 
Vid halv ett började jag rida Scott för att rida ut och möta Miranda och Falcon. Vi red ut i ca en och en halvtimme, jag hade det jätte mysigt så jag är nöjd! Kom hem vid halv tre. 
 
Vid halv sex så åkte jag hem till Fanny och hade lektion för henne, hon har blivit så sjukt duktigt! Stolt här! :D
 
Just nu sitter jag i skolan och väntar på att spanskan ska börja! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0