Emilia-Tja!

Tjenare Tjenare
 
Det är då jag tillsammans med Emelie som kommedr blogga på denna awsome blogg xD
 
Jag heter Emilia Söderström och är en tjej på en så länge 12 vintrar :) (född 2000)
 
Jag älskar min tävlings ponnny Kiara! Kiara är ett fux färgat C-Ponny sto född 1997 :) min gammla tant ;) Ja vad ska man säga om kiara ;) hon är väldigt speciel! men när hon väll vill så är hon helt underbar! flyger över 1m hinder och går super fint i form ;)
 
jag bor på en gård i strångsjö med min mamma, min pappa och mina två småsystrar Molly och Tilde ;)
 
går  på Tallås klass: 7b1 ;) så jag åker buss till skolan varje dag.. xD
 
hoppas ni kommer stå ut med mina inlägg och fortsätter läsa våran blogg!
 
blev inte så mycke info.. men men ;)
 
header kommer!!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0