har en andlednming -Emilia

förlåt men jag har en ganska bra andledning till att jag inte bloggar.. min blogg app på mobilen funkar inte,, och min data är paj .. så jag kan liksom inte blogga.. nu kanske ni undrar "men du bloggar ju nu!?" ja för jag lånar mina pärons data.. jag får typ aldrig göra det så aa.. men jag ska göra allt jag kan för att fixa så att jagfg kan börja blogga igen! LOVAR!!
 
 
igår var jag hos tandläkaren och åt lera.. nej men jag ska ju på betskena så fick prova ut och bita i "lera" och så ;) det var BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!
sen kom jag till skolan och nästan det första vi gör är att ta spruta! :O pruutttt vilken dålig dag x'D 
 
Men aa.. vi hörs!
 
 
uj, uj, uj vad gammal x''D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0