Emilia-BÄSTA DAGEN!!!

Var i huvudstaden igår och tittade på inga mindre än THE FOOO!! <3 det var så jävla grymt! ni skulle ha varit där!! :D
Ståplatser! of course!
 
dagen spenderades med bästa Johanna<3 kärlek till dig! <3
 
och det var typ 7st som svimmade..
 
har inte jätte många bilder då jag typ filmade hela tiden.. men tog några som blev hyfsade så här kommer BILDER!!!
 
 
 
 

Isac Elliot som förband! <3
 
 
Hon i vitt är ingen mindre än CLARA HENRY!! <3The Fooo var med i hennes talkshow så hon var där och filmade! man kanske kan se min hand omg!! xD
 
SEN KOM ENTLIGEN  THE FOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!! :`D
 
 
Bilderna är lite zoomade såklart, men vi stod ändå väldigt nära och man såg dom skit bra! det första jag tänkte när dom kom in var "omg dom är ju lika snygga i värkligheten" xD hhahahahaha!
 
som sagt filmade mest så har inte så många bra bilder men endåååååå!!
 
och clara henry var däär!! aaaaaaaaa!! tog bara en bild sen filmade jag så aa.
 
bästa låtarna var ex factor, whistle och build a girl!!
 
hare gött
 
puss och kram<3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0