Emilia-Om Mig

Om mig

Jag heter Emilia Magdalena Söderström
Jag är En glad och sprallig tjej med usel humor och som älskar att skratta
Jag är bra på  att skratta
Jag tycker inte om dryga personer, getingar, humlor och stora kryp 
Jag är dålig på att ljuga om småsaker, vara tyst och att inte bråka med min lillasyster ;)
Jag läser aldrig längre
Jag gillar Att vara med min familj och vänner och rida på mina underbara pollar<3 
 
Jag sjunger hela tiden, dock inte seriöst inför andra
Jag älskar musik, min familj, mina vänner och mina hästar
Jag är inte speciellt bra på att vara tyst
Jag föredrar att prata och inte vara tyst
Jag tycker om  mina vänner 
 
Jag har på mig en tråkig t-shirt och ett par jeans
 
Jag dricker helst fanta
Jag lyssnar helst på Justin Bieber och The Fooo
Jag blir arg på folk som är dryga och elaka mot andra
Jag är rädd för Getingar, humlor, stora kryp och att mista mina vänner eller familj
Jag önskar att jag inte var så blyg inför nya människor :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0