Emilia-Rida en polle ikväll, andra "halt"

som rubriken lyder så ska jag rida en av pollarna lektion för mamma ikväll, hoppning :) gissa vem? (trumvirvel)  Prizen :)  får hoppas att det går bra, men det ska det väll göra ;)
 
rubriken lyder även att en av pollarna är "halt" och det kan ni väll räkna ut vem det är? ;)
 
hovslagaren var hos Karan i söndags och lyckades kliva på en söm.. men hon är inte direkt halt, konstigt nog ;) hon värkar inte ha ont och hon haltar inte, vilket hon kanske borde göra.. Turbo ponny! :D
 
Karan får vila idag med men kanske jag prova att rida imorn eller på torsdag om det fortsätter i den här takten :)
 
TÄVLING PÅ FREDAG :DDDD
 
i Åby :) super fint där! älskar underlaget och allt! framridningen är fin och allt är bara super där! kan inte komma på nått dåligt med Åby :D
 
med Prize ska jag hoppa Lätt D, Lätt C :) Lätt D är cleraound ( hur fan stavar man det? xD ) och Lätt C är med omhoppning :)
blir första tävlingen med Prize så vi får hålla tummarna för det bästa!
 
skulle tävla Kiara med men vi får väll se hur det blir med det ;) om jag ska tävla så blir det bara Lätt D. det har ju inte gått speciellt bra med tävlandet för oss så mitt mål med denna tävling är bara att komma runt :)
 
men nu ska jag ut och göra i ordning Prize så vi hörs :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mikxki

Fin bild :)

Svar: Tack! :D
None None

2014-05-05 @ 14:49:52
URL: http://mikxki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0