Emelie - jaa..

Just nu sitter jag i skolan, det gör jag varje vardag förutom när jag är sjuk. Idag borde jag ha varit hemma, jag mår superdåligt :( Varför? Det vet jag inte.. Men kom gärna med bloggtips, filmtips så jag överlever dagen. 
Idag så får jag se hur länge jag är i skolan, min mamma, pappa och min syster är sjuka så jag hade väl detta helt förväntat. Men nu ska jag berätta något kul! Jag har ju lärt Scott galoppombyten och nu när han är busig när han gör dem så gör han ett litet luftsprång, inget farligt. Men det är så himla kul att min duktiga kille lär sig <33 Jag har inte tränat det så mycket och jag har även självlärt mig själv att göra galoppombyte, alltså inget jag har lärt mig på träning eller på ridskola. 
Nu ska jag försöka andas och må bra, annars klarar jag mig inte till lunchen. Jag har tillochmed ätit frukost!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0