Emilia-I'm back bitches -A

 
 
haha måste ju gilla rubriken asså! xD
 
nej men andledningen till att jag inte bloggat är att jag har pluggat massor till 2 prov och sen har jag ju ridit osv.
 
tog med Prize till Arnold för första gången i tisdags. gick super bra! känner värkligen skillnad på Karan och Prize då jag kan slappna av mer på Prize, kan ju såklart inte slappna av helt men ni fattar. på Kiara måste jag alltid vara bered på att hon stannar, men Prize hoppar allt, hur fel hon än kommer och hur "läskigt" hindret än är.
det var riktigt kul för Arnold sa att jag älskade henne, eller ja "Jag gillar henne som fan" "Sånna här hästar gillar jag" (som hoppar allt) så det var riktig kul att höra!
 
ni vet spelet flappy bird? fick 52! fett grym! ;)
 
ska typ bada isvak med min klass och 7b2 imorn.. (vi är 7b1) dom ska borra ett hål i isen i djulösjön och så ska vi hoppa i där och sedan ta oss upp.. fuck my Life... men om isen är för tunn så blir det inget och vi får sluta istället, hoppas hoppas!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0