Emilia-lovet

lovet har varit underbart!
 
sovit länge varje dag, underbart!
 
i fredags höll jag, Jossa och Amanda typ i ett övernattnings läger för 4 st :) det var jätte kul! dock kunde jag inte sova men men ;) dessutom så snarkade jossa och Amanda, någon av ungarna smackade i sömnen(?) och jossa brädde ut sig över hela madrassen xD (vi sov skavfötter)
men jag överlevde ;)
 
igår (lördag) red jag Karan dressyr vilket gick super bra :) hon var lite tjurig men hon gjorde ina hopp eller nått :)
idag red jag dressyr på Prize och Rocky :) Rocky är våran häst som vi rider in :) eller han är typ inriden.. eller ja vi kan skritta, trava och galoppera på honom och alltså aa.. ni fattar nog ;) gick as bra på båda dom också :D
 
skola imorn.. suck..
 
nej nu ska jag kolla på Haffa Guzz 3.0 så vi hörs :)
 
puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0