Emilia-(Rubrik)

 
 
Tja!
 
ja vad har hänt sen sist?
 
jag har varit på den praktiska delen av grönt kort kursen. bara 2 gånger kvar sen är det slutprov! måste fan klara det! annars är hela sommaren förstörd! fast man kanske kan ta nån annan stans men endå! då måste jag ju vänta ännu längre!
 
sen har jag ridit mina prinsessor och det har gått super!
 
idag efter skolan drog jag till frissan och klippte mig, är väll typ 80% nöjd typ ;) orkar inte förklara xD
 
imorn slutar vi 5 i halv 3 istället för 10 i 4! gött asså!!! idrotten inställd!
 
sen i fredags var jag med Hubbert! (jossa) det var riktigt kul! hon följde med mig och tog IDEfoto och sen gick vi till mc och käka glass! sen kom våran kompis Amanda och jossas kompisar Natalie och Simon (tror jag han hette) riktigt trevligt! senare hemma hos Hubbert fotade vi! som vanligt!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0