Emelie - gårdagens planer och händelser

Ja, ni såg ju mitt vackra schema igår. Däremot sprack det ganska fort då de som hämtade mig ville stanna i stan, när jag fick veta vad vi skulle göra så vart jag glad och tyckte det var helt okej att vänta med att rida :D Jag kan ge er en ledtråd så får ni se om ni klurar ut det! Den som gör det vinner ett gästinlägg i bloggen! Det enda jag säger är Martie, Stewart och Beyoncé. 
Efter det spännande handlade vi fika och begav oss hemåt. När vi kom hem så pluggade jag engelska!! Vilket var kul och sen så kom K, vetrinären som skulle vaccinera Skip. Vi fikade och pratade och sen så tog vi in Skip, det pinsamma var att Skip var cool medans jag var lite(läs mycket) nervöös. Jag är så jäkla spruträdd..  hahah. Men jag var på benen iallafall. När jag googlade på sprutor så blev jag lite, mycket nervöös. HAHA, tönt. menmen :D
Skip kommer att vila idag och imorgon, Scott kommer jag att rida. Ev. på banan med markarbete. I helgen ska vi ut och konditions galoppera! Så vi tar lite coolt innan det! :)
 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Elise

Bokat resa till London ? 😏😏

Svar: bra gissning :)
None None

2014-01-08 @ 17:19:13
URL: http://eliisevogniild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0