Emilia-Blandade saker xD

Tjenare!
 
var i skolan idag.. kuul... ;)
 
nej men såg idag att Samir (från PH) la ut en bild på insta med ett skal som skulle börja säljas, så jag gick såklart in på sidan och såg att det bara var 36 kvar :O (var 500 från början) så jag fick typ halvt panik och typ bara "åhh jag ska beställa ett direkt när jag kommer hem!" osv. när jag satt på bussen den sista biten gick jag in och kollade igen.. 17 kvar! så jag typ sprang hem och hann som tur var beställa ett! :D
när jag beställde fanns det 12 kvar, och nu är dom helt slut för IPhone 4/4s! helt sjukt!
 
kommer ni ihåg att jag fick ett "presentkort" på en babyliss curl secret locktång i julklapp? men att den var slut i hela Sverige! nu har mormor äntligen hittat en sida som har några så igår beställde hon än och idag skickade dom den! så snart får jag min älskling! :DD
 
nu ikväll har jag typ bara tagit det lugnt, chillat lite you know!
 
imorn efter skolan ska jag till Svenssons foto och ta Idefoto! jag ska få bankkort snart sörru!! fett glad! :)
 
Fredag imorn, äntligen helg! så skönt! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0