Emilia-det här med rubriker...

tjena tjena!
 
vet ni vad jag nyss fick veta genom facebook? :D att ISAC ELLIOT ska vara förband på THE FOOO!!!! :DDD
 
red för Evelina idag, gick super! red Karan först, gick värkligen över förväntan! red var det Prizes tur. Evelina hoppade upp och red henne typ hela lektionen. det var riktigt bra för Prize eftersom att Evelina rider bättre än mig (hundra gånger om) så hon red värkligen igenom henne!
 
just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik och messar med Johanna om The Fooo! (det är Johanna jag ska gå med)
vi diskuterar hur stor skylten ska vara! xD (oseriöst) 10*10 ungefär xD
 
alltså kan inte fatta att vi ska se The Fooo! :D och vi kommer se FELIX SANDMAN!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
åå gud var snygg han är!!!!! :D xD
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0