Emilia-halsfluss..

fuck my Life..
 
fan vad jag hatar att ha halsfluss.. har så himla ont i halsen asså.. och det är inte direkt förta gången jag har det.. utan typ 4de...
var på vårdcentralen idag.. penselin.. så himla äckligt! men det är ju klart.. det är ju värd det! vill ju bli frisk och slippa den här skiten!...
 
var hemma från skolan igår också.. och gårdagen var ju kul.. det ända jag gjorde var att ligga i sängen, titta på film och sova.. kuul...
 
 
idag har jag varit uppe mer i alla fall..
 
blir hemma från skolan hela denna vecka.. men hoppas att jag mår helt ok på lördag! planer inbokade :)
 
men aa...
 
tittade på "Frozen" igår :) ganska bra faktiskt! jävligt stort fan av Olaf asså!!! så jävla sööööt!!!!
 
och nu tänker ni kanske "men frozen (eller frost) har ju inte kommit ut en?"
 
swefilmer you know! ;))
 
tittade på PH, standard! :)
tänker inte spoila, men är väldans att det personen som åkte åkte! :)
 
nej men ska kanske ta och försöka sova nu.. eller?
 
aja ni får ta och ha det så gött!
 
och bara så ni vet så är jag inte singel längre! :)
 
This is my new boyfriend :)
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0