Emilia-Lite random

Hejsan Svejsan!
 
kör ett lite random inlägg ikväll, känns bäst så ;))
 
igår var jag på grönt kort kurs, alltid lika kul ;)
 
imorn blire skola! har faktist saknat den LITE :) ;) nej men det ska bli jätte kul att träffa alla underbara igen! har värkligen saknat er<3
imorn är det även Arnold träning :) ska bli super kul! som alltid!
 
tittade på PH nyss. alltid lika bra! semifinal vecka.. håller tummarna för Samir nu!!!
 
vet inte riktigt vad som hände igår men jag fick nått ryck och städade mitt rum.. imponerad ;)))
 
jag gör alltid så korta inlägg.. men aja.. jag vet själv hur det är när texterna är 1m långa så det kanske bara är bra att mina inlägg är korta? ;))
 
nej jag tar och slänger in en bild så hörs vi! :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0