Emilia-Ni betyder så sjukt mycket!

Hittade massa nya och gamla bilder på mig och mina vänner, och kände att jag vill göra ett inlägg om er!
 
jag har sagt det förut men vill att ni ska veta hur jävla mycket ni betyder för mig! nya som gamla vänner! utan er skulle jag seriöst inte klara mig! så nu kommer massa bilder på mig och mina underbara vänner!
alla kommer inte vara med då jag inte har bilder på alla.. men ni vet vilka ni är och betyder sjukt mycket!!
 
på några av dessa bilder ser jag förjävlig ut så no hate! xD
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
alla bilder får mig att le.. när jag ser alla dessa bilder kommer jag ihåg varenda gång när bilderna togs!
och när jag ser dessa bilder vet jag hur många underbara vänner jag har!
 
älskar er alla<3
 
 
 
Hittade även en bild på mig.. haha herregud.. aja bjuder på den!
 
 
Emilia Söderström 9 år.. herregud! x'D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: clara

Omg haha så söt! ♡

2014-01-12 @ 17:34:22
URL: http://claara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0