Emilia-Norrköping

 
 var i Norrköping idag och köpte lite saker :))
 
 

 
på rusta fick jag ett hårspray och värmeskydds spray från TRESemmé för 70 spen st, och ett torr shampoo från batiste för 40 spen :)) (sry för suddig bild..)
På kicks köpte jag lösnaglar för 100kr
ett nagellack från O.P.I i färgen PINK-ING OF YOU S95 för 150kr
och ett EOS förr 89 kr :))))
 
 

sen köpte jag en SWAG mössa och ett matchande skal för 79 spen st och sen fick jag en WHATEVER mössa av mamma för hon tyckte att den passade mig xD
gud vad glad jag blev när jag hittade SWAG mössan asså! letat som fan efter den!
 
 
det sista jag köpte var ett Believe halsband på cubus för 50 kr (REA) älskar!!
 
super nöjd med allt!
 
och kvart över sju kommer frida och sover över så då ska vi flumma som fan!! :*
 
tack och hej!
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0