Emilia-Påhittig rubrik

Tjenare Tjenare!
 
sitter och lyssnar på You and I med One Direction, bästa låten asså!
 
var i skolan idag och allt blir bara värre.. aja ska försöka skita i det.. inte så lätt dock kan jag lova..
 
red för Arnold på Karan i Gimmersta idag :) gick super! hoppade typ 3 kombination :)
 
imorn drar jag och båda pollarna till Bie och dressyr träning för Evelina, hoppas på det bästa!
 
ska nog dra till spökbacken med Alice på fredag! studiedag you know ;) sämst på skidor.. men kul är det!
 
Tittade på PH nyss! så jäkla bra asså! ällsskkkaaarr!!  ska titta imorn med! har du inte sett det? verkar det dåligt eller äckligt? Esch ge det en chans! du kommer inte ångra dig! man fastnar! ;)
 
 
har även bestämt att jag ska på fika date nästa onsdag med en grymt saknad vän!<3 ingen mindre än bästa Mathilda! har inte setts på typ 2 år så att nu har vi mycket att prata om! för typ 2-2 och ett halvs år sedan var vi seriös bästa vänner! vi var typ varje dag osv, men Mathilda är 2 år äldre än mig så det gör ju så att vi inte har så jätte mycket tid till att träffas.. men nu är det äntligen bestämt! fika date näst onsdag! :))
 
nej ska nog titta på nån film eller nått nu.. men ni får ta och ha det så gött! Hörs!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0