Emilia-rakade hästar

rakade några hästar idag :)
 
Karan blev rakad som hon brukar.. ni har säkert sätt på Arnold eller nått.. aja hon blev rakad som alltid i alla fall :) (har ingen bild..) och äntligen fick jag min vilja igenom och Karan fick ett hjärta på rumpan :D har viljat det enda sen vi köpte henne! ;)
dock så var Karan helt vild vilket hon aldrig har varit förut när vi har rakat henne..
 
Prize blev helrakad, förutom huvudet och benen, och fick en prinsesskrona på rumpan :) hon är ju faktist min lilla prinsessa<3  hon var skit duktig och stod helt stilla hela tiden! Karan har lite att lära av Prize allt! ;)
 
sen rakade vi saker på några andra av hästarnas rumpor :)
 
1. Karans hjärta<3
2. Prizes prinsesskrona<3
3. Fengs blixt/pil
4. Revas frågetecken
5. Ritas utropstecken
6. Charmörs triangel
 
1.
 
2.
Nu ser man Prizes fläckar! i fall ni inte visste det så är hon Skimmel Skäck ;) det visste ni inte va??
 
3.
 
4.

5.
 
6.
 
 

andledningen till att rita och reva fick ett ? och ett ! är för att dom är typ identiska och då gjorde vi så för att man ska se skillnad på dom lättare. och reva är super trög så jag tyckte att hon skulle få ett ? och då fick rita ett ! :)
 
skola imorn.. fuck...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0