Emilia-Super glad!

red Kiara och Prize för min dressyrtränare Evelina idag. gick verkligen as bra!
red Prize först och hon kändes jätte fin! och galoppen känns mycket bättre nu! hon har ju fyrtaksgalopp så vi har det ju svårare.. men det märks hur långt vi har kommit på ungefär 4 månader! hon hade jätte fin form i både skritt och trav! och även i galoppen på slutet! min fina prinsessa<3
sen red jag Kiara vilken också faktist gick super! förra gången höll hon ju på att kasta av mig.. men nnu skötte hon sig faktist riktigt bra och var super fin! visade lite tendenser till att börja krångla i början men inte mer! super nöjd med båda mina stjärnor<33
 
 
 
Tittade ni på PH igår? gör det! så jävla bra!! bilden är på Samir, som jag hejar på!, under prank veckan! killarna skulle tävla om vem som kunde spela tjej bäst! hahah! xD so Beautiful!!
 
 
sitter och lyssnar på 1D och laddar till PH nu! parceremoni idag så nu kan allt hända! jag är glad sålänge inte Samir åker ut! men han kommer vinna hela skiten! lovar asså!!
 
nej men nu känner jag faktist att jag måste slänga in några roliga bilder! så håll i er! xD
 
Hörs!
 
 
så här känner jag varje dag..!
 
 
 
 
så jävla sant!!
 
 
 
 
 
haha! slänger in en super gullig bild också!!
 
men måste ju bara älska inlägg med mycket bilder!!
 

alltså så jävla gullig bild asså! älskar den!!! <333333
 
nej men nu får jag väll ge mig.. Hare gött så hörs vi!
 
bye bye!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0