Emilia-Tjena, det var länge sen!

 
 
 
Ny dator! min andra nya pajade.. så vi tog den till lagning men jag fick en helt ny lika dan istället! protesterar inte ;)
 
men aa.. vad har hänt i era liv då? :)
själv har jag inte haft det så bra.. mådde piss igår alltså..
tänker inte dra allt här.. men dom flesta vet vad som har hänt..
kan dra lite kort och försöka att inte säga så mycket..
¤Förlorat en vän
¤p.g.a en som typ hatar mig
alltså jag kan inte säga mer utan att säga för mycket.. men allt går fel just nu..
 
så nu är jag extra glad att jag har mina underbara vänner som hjälper mig och stöttar mig igenom allt..! älskar er till månen och tillbaka!
 
men annars har det väll inte hänt så mycket..
har ridit och tagit det ganska lugnt för det mesta ;)
 
Nu vill jag att ni är väldigt sociala på:
kik: emiliathebesst
Snapchat: emiliathebesst
Ask: EmiliaSoderstrom
 
följ mig även på:
Insta: emmiiillliiiaa
Facebook: Emilia Bästa Söderström
 
men aa.. har som sagt haft det väldigt jobbigt på sistonde.. runnit många tårar..
 
"Stay Strong"
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0