Emilia-Träning, baby lips, engelska m.m

Hejsan!

Var ju i skolan idag, och det var riktigt kul att träffa alla igen! Och extra skönt att jag inte ligger så mycket efter! :))
På friskvården idag skulle vi åka skridskor.. Men jag var inte med för jag har ju varit sjuk och äter fortfarande penselin.. :(
Fick även ett Baby Lips av bästa Lisa idag! Så jävla glad! :D fick den utan färg med blå förpackning! Luktar super går och är jätte bra! 


Nu kommer vi till engelska biten i rubriken ;) idag på engelskan började vi med att skriva "scary story" som sen Malin och massa andra ska läsa och betyg sätta :) har faktist kommit riktigt långt på min och jag visste redan från början vad jag skulle skriva! Jag älskar spökhistorier och läser många så jag har mycket "inspiration" ;) fast min handlar inte om spöken.. Eller jo kanske lite ;)) den handlar typ om en tjej som blir mördad, kommer bli fett bra! xD


Är nu på väg hem från Gimmerta och Arnold träning :) gick riktigt bra! Blev dock 2 stopp på en "läskig" oxer men annars gick det super! :))

PH ikväll :) fett taggad! 

Tror att det är dressyr träning för Evelina imorn oxå :)

Nej men nu ska jag inte störa er mer ;)) hare gött så hörs vi! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0