Emelie - Gratulerar bössa din skitunge :*

Ja, här har ni tjejen som hade rätt ---> Claara 
Hon gissade på ett par tretorn och hon hade rätt ;)
 
 
För er som vill veta lite om stöveln så tänker jag berätta att jag har köpt dessa för att inte slita på mina falsterbo, så dessa blir mina vardagsstövlar då de andra är 15 gånger skönare. Men nu ska jag testa dessa, mjuka upp de. De är superstela så jag måste ha helt utstpänt för att de inte ska bli konstiga. Men som ni ser längst ner så är det en stor och vacker buckla.. haha. Men den försvinner när man spänner in stöveln, vilket jag gör efter att de har mjuknat (Y) Är det något mer ni vill veta om de är det bara att fråga, kan ju säga att servicen var grym, beställde i söndags och de var framme igår (tisdag). Så från och med igår så hade jag dessa, riddebuten blir idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0