Emelie - mina senaste inköp

Nu så ska ni få se mina senaste inköp av vardagskläder :)
 
Dessa var alla plagg jag köpte :) 
En t-shirt där det står Every girl loves a british accent från H&M och kostar 99kr tror jag (Y)
Ett par fräcka sommarshorts runt 100 lappen på Ginatrikå :)
Ett linne med djup rygg, skitsnygg!! - Vero Moda!
En grå t-shirt med gult tryck från Vero moda också, båda tröjorna kostade 66kr TILLSAMMANS :D
Till det bästa köpet - En orange  pike som jag rider i, 199kr på esprit :D
 
Sjukt nöjd över mina köp och jag invigde piken på min träning i måndags! :)
 
Lyckades även göra en "bulle" utan en donut, endast genom att snurra håret :D 
SNYGG VA?!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0