Emilia- 20 sanningar

1. Är Belieber och Foooer!

2. Jag har sätt båda live 😍 

3. Jag gillar även Ross Lynch

4. Hatar potatis

5. När jag var mindre spelade jag basket  
    i typ 2 år 

6. Vill ha en åsna!

7. Jag föddes 23.42 på eskiltunas            
    sjukhus 😂

8. Fyller år på julafton :3

9. När jag var liten hade jag Gustav Vasa
    frilla 😂 

10. Mitt dröm jobb är att bli fotograf

11. Jag hatar att borsta håret för det gör  
       så sjukt ont 😂 

12. Om vi skulle flytta så skulle jag vilja 
       flytta till Skåne eller Göteborg :3

13. Felix Sandman är min kändiscrush 😂 
14. Jag har färgat håret 8 ggr, var av 3  
av dom var hela håret 😂 det hade ni inte räknat med va? 😂👌

15. Feng, som vi har kvar, var min allra första och enda B-ponny :3

16. Jag kan verkligen inte se skräck..

17. När jag blir trött så får jag så sjukt dålig humor! 😂 

18. Jag är rädd för getingar.. 🐝 

19. Jag hoppas att min blivande man kommer heta Magnell i efternamn så att jag kan döpa mitt barn till Cornelia Magnell! (Om det blir en tjej😂)

20. Är skjukt trött och ska upp typ halv 6 imorn 😂😩

Hare gött!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0