Emilia~guldsporrarna

Halloj!

Dagen har varit super! 😍 

L:C (90)~ kĂ€ndes bra och jag blev nöjd! Vi kom fel pĂ„ nĂ„gra hinder men gick Ă€ndĂ„ super! Kom till omhoppningen och blev tyvĂ€rr ett pet pĂ„ sista.. Men det var jĂ€tte svĂ„ra svĂ€ngar för Ă„ngvĂ€lten Prize sĂ„ jag var jĂ€tte nöjd! 

L:B debut (1m)~ kunde inte ha varit mera nöjd! Ett enda pet pĂ„ sista hindret i grunden! 😄 allt kĂ€ndes sĂ„ himla bra! Vi kom rĂ€tt pĂ„ alla hinder! (Förutom sista dĂ„đŸ˜‚) vi hade bra fart och man kĂ€nde verkligen att hon tyckte att det var mycket roligare nu nĂ„r vi börjar fĂ„ lite höjd pĂ„ det hela! Super nöjd! ✹ 

Hare gött!

(DÀr ser ni att hon slÄr i med bakbenet)





Kommentarer
Postat av: Maja

Har du filmer frÄn tÀvlingen? Om du har sÄ kan du vÀl ladda upp dem hÀr? :D <3

Svar: Ja det har jag ;) men vet inte hur man laddar upp hÀr xD kolla min Facebook :)
None None

2014-06-27 @ 12:10:09
URL: http://carolinamaja.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0