Emelie - Fredagslista

10 Sanningar
 
1. Jag är endast 171.9 vilket är alldeles perfekt!
 
2. Jag sparar alldeles för många bilder från facebook och tumblr för att sen skratta arslet av mig...
 
3. Känner jag inte någon så är jag väldigt blyg.
 
4. Jag har en Iphone 4 som jag inte har uppdaterat så många kommer och säger: ååhh! Du har inte uppdaterat <33
 
5. Jag har haft Scott i 7 år och hoppas på minst dubbelt så många, eller trippla.
 
6. Vi var med i säsongsfinalen på bygglov.
 
 
7. Jag kan lätt bli arg och vill slåss och skrika men jag har nästan aldrig slagit någon..
 
8. Jag och Jennifer är mästare på att titta på serier - HERE WE GO GIIIRLS!!!
 
9. Jag fyller år en månad innan Elise och 5 månader och 12 dagar för Jennifer.
 
10. Jag blir jätte nervös när någon ska göra någon med Scott som inte är jag. Det kan vara borsta eller leda, det ska vara jag, eller någon i familjen typ..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0