Emelie - Fredagslistan

 

Du heter? Emelie Andersin

Vad tror folk om dig? Måste hitta någon att fråga..

Stämmer det? 

Brukar du skratta för dig själv? Jag kan inte lova något men det händer.. 

Är du romantisk? Det beror på vem man jämför med!

 

Hur svarar du i mobilen: Hej det är Emelie.

Vad tycker du om fötter: Jag gillar fotmassage, strumpor men inte luktande fötter. Usch och fyy!

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? CD-spelare? Im soo over that! Spotify is the shit!

Har du en blogg? Nej, faktiskt inte.. 

Tror du att Gud är man eller kvinna? Jag tror att det är en man, hahah

Tycker du om att krama folk? Inte döförtjust.. Jag gillar att krama Festis mer..

Kan banan vara världens bästa frukt? Nepp, äpple på lååånga vägar.

Tycker du att du är attraktiv? Kuggfråga..

Vad är du allergisk mot? Annanas.

Hur bra är din syn? Jag ser 0.5 på ena ögat och 0.8 på andra, man ska se 1,0 HAHAHHA

Har du varit på ett party? Stor erfarenhet.

 
 

Vem ringde dig senast? Andreas

Har du lekt med någons känslor? Ja, det räknas för Festis när jag har ätit korv utan att ge henne..

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? Vi får disskutera det på mötet nästa vecka.

Hur löd ditt senaste sms och till vem? Att Biljetterna till Miley försvinner snaart...

Vem fick dig att skratta så du grät senast? Kommer inte ihåg, guldfisks minne har jag allt. 

Har du någon gång spytt på fyllan? Nej

Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

Föredrar du havet eller en pool? Pool, gillar inte alla fiskar..

Kan du byta olja på bilen? Om någon lär mig.

Är kärlek allt i livet? Nepp, det är nog att andas som är allt i livet..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0