Emelie - fullhelg helt enkelt

Hej och godmorgon, här sitter jag med träningsvärk i baken. 
I fredags så sov jag med Emilia och Jossa, haha. Jag kan bara säga att vi sov med två paraplyn och ett moppkvast... Men vi vaknade hela och levande som tur var. VId halv tio så åkte vi iväg på ponnyridning, vi var där från ca tio till halv tre och det var roligt! :D 
Sen åkte vi tillbaka och då var det stallmöte jag satt med på, sen vid fem så åkte jag hem.
 
Igår så började jag med att rida Scott, vi hoppade på ängen. Han var så jäkla fin!! Sen så red jag Skip en snabbis. Sen far jag hem till F&A och höll två träningar,  det gick superbra för båda! :D Sen följde de med mig hem vid fyra och stannade till halv åtta. Vi red även en gång till en kortis på Skip, bra träning inför tävlingssäsongen! 
 
Nu kommer lite bilder från när Jossa red O-HI-O
 
Och söta Emilia såklart! Vi har även gjort en "bestfriendtag", vill ni se? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0